Reactie plaatsen

Reacties

Marilva
7 dagen geleden

Het ging goed volgens afspraak
Super aardige dame
De behandeling ging heerlijk voor al
Die been massage

Nelleke
7 dagen geleden

Fijne behandeling en gesprek

Stephanie
9 dagen geleden

Amazing pedicure service, Chenna is professional and sweet.

Suzanne
12 dagen geleden

Goede behandeling weer gehad van Chenna. Fijne relaxte sfeer altijd. Ik heb echt even kunnen genieten van een verwenmoment voor mezelf en mijn voeten die mij door alles heen dragen.

Naomi
12 dagen geleden

Fijn en gezellig contact! Voeten voelen heerlijk aan! Dankjewel. Hoop dat je in de buurt blijft, want wordt ik vaste klant! Hopelijk tot over 8 weken! Gr Naomi

Tanisha
15 dagen geleden

Mijn eerste keer en zeker niet de laatste! Zo een fijne pedicure gehad!

Feven
19 dagen geleden

Echt een top pedicurebehandeling ooit. Zeer tevreden !! 😊

Tolga
19 dagen geleden

De voeten verwenarrangement was erg fijn. Top verzorging! Tot op de puntjes schoongemaakt en verzorgd.

Ola
23 dagen geleden

Chenna is een hele leuke meid en neemt echt aandacht voor haar werk. Zeker voor herhaling vatbaar

Cherill
23 dagen geleden

Erg tevreden.